Recuperazione è utilizzazione di u vetru di scarti

I rifiuti di vetru hè una industria relativamente impopulare.Per via di u so picculu valore, a ghjente ùn presta assai attenzione à questu.Ci sò dui fonti principali di vetru di scarti: unu hè i materiali rimanenti pruduciuti in a trasfurmazioni di l'imprese di pruduzzioni di vetru, è l'altru hè i buttigli di vetru è i finestri pruduciutu in a vita di e persone.

9

U vetru di rifiuti hè unu di i cumpunenti più difficiuli in a basura urbana.S'ellu ùn hè micca riciclatu, ùn hè micca favurevule à a riduzzione di basura. U costu di cullizzioni, trasportu è incinerazione hè ancu assai altu, è ùn pò micca esse degradatu in a terraferma.Ancu qualchì vetru di scarti cuntene metalli pisanti cum'è zincu è cobre, chì contaminanu a terra è l'acqua di terra.

Hè infurmatu chì ci vole 4000 anni per u vetru per esse completamente degradatu.S'ellu hè abbandunatu, senza dubbitu pruvucarà enormi rifiuti è contaminazione.

Attraversu u riciclamentu è l'utilizazione di u vetru riciclatu, micca solu benefici ecunomichi, ma ancu benefici ambientali significativi. Sicondu statistiche, l'usu di vetru riciclatu è vetru riciclatu pò salvà 10% - 30% di carbone è energia elettrica, riduce a contaminazione di l'aria da 20. %, è riduce u gas di scarico da a minera da 80%.Sicondu u calculu di una tonna, riciclà una tonna di vetru di rifiuti pò salvà 720 kg di sabbia di quartz, 250 kg di soda ash, 60 kg di polvere di feldspar, 10 tunnellate di carbone è 400 kwh d'electricità. L'energia salvata da un vetru a buttiglia hè abbastanza per permette à un laptop di 50 Watt per travaglià in permanenza per 8 ore.Dopu chì una tonna di vetru di scarti hè riciclata, 20000 buttigli di vinu da 500g ponu esse rigenerati, chì risparmia u 20% di u costu cumparatu cù a produzzione.utilizendu novi materie prime.

10

I prudutti di vetru ponu esse vistu in ogni locu in a vita di i cunsumatori.À u listessu tempu, a Cina pruduce circa 50 milioni di tunnellate di vetru di scarti annu. Tuttavia, assai cunsumatori ùn sanu micca induve finiscinu i prudutti di vetru scartati.In fatti, i metudi di ricuperazione è trattamentu di i rifiuti di vetru sò principarmenti divisi in: cum'è flussu di casting, trasfurmazioni è utilizzazione, riciclamentu di furnace, ricuperazione è riciclamentu di materia prima, etc., per rializà a trasfurmazioni di i rifiuti in un tesoru.

In quantu à a classificazione di vetru riciclatu, u riciclamentu di u vetru residuale hè divisu in vetru temperatu è buttiglia di vetru.U vetru temperatu hè divisu in biancu puro è mottled.A buttiglia di vetru hè divisa in alta trasparenza, trasparenza cumuni è senza mottled.U prezzu di riciclamentu hè diversu per ogni gradu.Dopu chì u vetru temperatu hè riciclatu, hè principarmenti riciclatu per ripruduce parechji materiali di decorazione cum'è l'imitazione di marmura.I buttigli di vetru sò principalmente riciclati per riproduce buttigli è fibre di vetru.

In ogni casu, u vetru rottu riciclatu ùn pò micca esse usatu direttamente dopu esse cullucatu da u situ di riciclamentu.Deve esse classificatu, rottu è classificatu per avè un certu gradu di cleanness.This hè perchè u vetru rottu cullatu da u situ di riciclamentu hè spessu mischju cù metallu, petra, ceramica, vetru ceramicu è impurità organiche.Queste impurità, per esempiu, ùn ponu micca funnu bè in u furnace, risultatu in difetti cum'è sabbia è strisce.

À u listessu tempu, quandu u riciclamentu di vetru rottu, deve esse nutatu chì u vetru elettronicu, u vetru medicale, u vetru di piombo, etc. ùn sò micca dispunibili. In casa è in l'esteru, una grande impurtanza hè attaccata à a ricuperazione è u trattamentu di u vetru rottu.In più di un sistema di ricuperazione cumpletu, u vetru rottu ricuperatu deve esse classificatu meccanicamente è puliti prima di entre in u furnace.Perchè solu in questu modu pò esse garantita a stabilità di a qualità di u produttu.

11

Hè da nutà chì i prudutti di vetru includenu principarmenti diversi cuntenituri di vetru, buttigli di vetru, pezzi di vetru rottu, lenti d'ingrandimentu di vetru, buttigli di termos è paralumi di vetru.


Tempu di Postu: Aug-11-2022