Studiu di u mercatu di l'industria di u vetru

Studiu di u mercatu di l'industria di u vetru

Glass si riferisce à una tazza fatta di vetru, chì hè generalmente fatta di materia prima di vetru borosilicatu altu è sparatu à una temperatura alta di più di 600 gradi.Hè un novu tipu di tazza di tè amichevule ambientale, chì hè più è più favuritu da e persone.

Per mezu di più capiscitura, u vetru nantu à u vetru hè statu più aghjurnatu nantu à a basa di u prucessu tradiziunale di fabricazione di vetru manuale.Ogni tazza hà attraversatu cinque ligami principali: trafilatura, stampaggio di pneumatici, rottura, guida è cunnessione, è sigillatura posteriore.Inoltre, ci sò trè prucessi cù e caratteristiche di a marca.

Prima, u pruduttu finitu deve esse sottumessi à un prucessu di sterilizazione è annealing à alta temperatura di 600 gradi per assicurà a durezza è a tenacità di u vetru, è ghjucà un effettu di sterilizazione à u stessu tempu.U sicondu hè a pulizia spray d'alta pressione cù l'acqua purificata è l'asciugatura à alta temperatura.I tazzi d'acqua generale ùn anu micca sperienze tali tempering.Ciò chì avemu bisognu hè chì ogni tazza chì i cunsumatori uttene hè trasparente, bella, pulita è rassicurante.Terzu, passa per un'ispezione di qualità stretta di novu per assicurà chì ogni tazza hè un pruduttu bellu.

Studiu di u mercatu di l'industria di u vetru 2

Sicondu l'investigazione approfondita è u Rapportu di Ricerca nantu à u mercatu di vetru di China da u 2022 à u 2026 publicatu da l'Istitutu di Ricerca Chine di l'industria.

L'upstream di u vetru hè principalmente materiali in acciaio inox, vetru, ceramica è altri materiali, mentre chì a valle hè canali offline cum'è grandi magazzini specializati, centri commerciali, supermercati è negozi di cunvenzione, è ancu vendite in linea di grandi piattaforme di e-commerce cume. cum'è tmall, Taobao è jd.com.

Sicondu i dati di l'inchiesta di l'impresa, u numeru di iscrizioni in 2019 era u più altu annantu à l'anni, ghjunghje à 988, cù un aumentu annu di 19%.In u 2020, u numeru di registrazioni hè diminuitu ligeramente, cù 535 novi, una diminuzione annu di 46%.Un totale di 137 imprese di vetru sò state aghjunte in i primi trè trimestri di u 2021, una diminuzione annu di 68%.

Studiu di u mercatu di l'industria di u vetru 3

In quantu à a distribuzione regiunale, a Pruvincia di Zhejiang hà u più grande numeru, cù 1803 imprese ligati, chì guidanu altre pruvince in u paese.A Pruvincia di Guangdong è a Pruvincia di Shandong anu classificatu secondu è terzu cù 556 è 514 rispettivamente.

Da a perspettiva di a distribuzione urbana, u graficu di l'inchiesta di l'impresa mostra chì Jinhua hà u più grande numaru di imprese di vetru in e cità in tuttu u paese, cù 1542, chì rapprisentanu 86% di u totale in a pruvincia di Zhejiang.Shenzhen è Zibo anu classificatu secondu è terzu cù 374 è 122.

Attualmente, ci sò parechji tipi di bicchieri d'acqua ordinariu nantu à u mercatu, è i prezzi sò irregolari.U nivellu di cunsumu di e spazii fundamentalmente differenti hà una grande gap in u prezzu di i vetri d'acqua.Per i zoni cù u nivellu di cunsumu di vetru bassu, i prudutti pruduciuti in questa regione o a produzzione domestica sò principalmente utilizati;Per i cunsumatori high-end, hè l'intruduzioni di marchi vechji stranieri ben fatti è cunnisciuti.

Cù u sviluppu di l'ecunumia, u livellu di cunsumu di i residenti hè più altu è più altu, è u cunsumu di i bisogni di ogni ghjornu cuntinueghja à migliurà.Cum'è una necessità di ogni ghjornu essenziale in a vita di ogni ghjornu di e persone, i vetri anu una capacità di mercatu crescente in u futuru.

Studiu di u mercatu di l'industria di u vetru 4

Tempu di post: Jul-12-2022