Comu sceglie un paralume di vetru LED

Ci sò parechji tippi di lampi è lanterni.I lampade è e lanterne di più risparmiu d'energia sò lampade led è lanterna, chì avemu aduprà più.Ci sò parechji tippi di lampade LED, i cumuni sò lampi di tettu led, lampade di tavulinu led, spotlights led, etc. diversi tipi di lampade LED anu effetti decorativi diffirenti, u scopu di l'applicazione, ecc. L'ombrello LED hè unu di l'accessori di lampa LED. .Ghjoca un rolu assai impurtante.Si pò fà a luce di lampa LED più cuncintrata è fà lampa LED menu dazzling.Hè un accessori impurtante.Ci sò parechji materiali per i paralumi LED.Oghje, fighjemu un ochju à i metudi di compra di paralumi di vetru LED.

Comu sceglie un paralume di vetru LED (3)

Lampshade LED hè un tipu d'accessori LED, chì hè di riunisce megliu a luce, rende a luce più cuncentrata è più suave, è evite u splendore direttu di a luce LED.A funzione principale di paralume opale hè di rende a luce più suave è più uniforme à u spaziu senza abbagliante.Prutegge l'ochji è rende i lampi più adattati per e so funzioni.È a so trasmittanza di luce deve esse in una certa gamma, per ùn perde micca troppu luce in a copertina, ma ancu per permette di sparghje a luce à ogni spaziu attraversu a film, per chì nè i perle di luce interna ponu esse vistu, ma ancu a luce pò esse diffusa à a maiò parte.

Comu sceglie un paralume di vetru LED (5)
Comu sceglie un paralume di vetru LED (1)

U paralume di vetru led qualificatu hà alta trasmissione di luce, alta diffusione, senza splendore, senza ombra di luce;A trasmittanza di luce righjunghji 94%;alta ritardanza di fiamma;Forza d'impattu alta;Adatta per lampadine LED;Realizà a cunversione da a fonte di luce puntuale à a luce sferica.

A sustituzione di paralume di vetru LED hè relativamente veloce, è a maiò parte di e lampade sò cuncepiti cù cura da i diseggiani.Per i lampi, ùn ci hè bisognu di rimpiazzà tutta a lampada, basta à rimpiazzà u paralume di vetru led esternu.Dunque, hè una bona scelta per rimpiazzà u paralume di vetru LED se vulete cambià l'ambiente.

Comu sceglie un paralume di vetru LED (4)
Comu sceglie un paralume di vetru LED (2)

Mentre fate un pocu attenzione à u culore, u paralume di vetru LED biancu hà una bona penetrazione di luce, chì pò esse assuciata cù a basa di cristallo per creà un effettu cristallu;Neru è culore sò relativamente poveri in a penetrazione di luce.Puderanu irradià a luce discendente per fà a luce lucale più forte, chì pò esse cumminata cù a basa di bronzu.

Sceglite u paralume di vetru LED secondu a forma di u portalampada.Se u portalampada hè curvatu, allora u paralume di vetru LED deve sceglie u stilu cù alcune curve.Se u portalampada hè pianu è drittu, sceglite un paralume di vetru led regular.Se u portalampada pare pesante, pudete sceglie un paralume di vetru led cónico per riduce u sensu di pesantezza.

Dopu avè usatu u paralume di vetru LED per un periudu di tempu, ùn hè micca solu cupertu da a polvera, ma ancu esposta à a luce per un bellu pezzu, facennu chì u culore caduta.Pudemu aduprà sti picculi metudi per pulisce u paralume di vetru LED à i dettagli per allargà a vita di serviziu di u paralume di vetru LED.


Tempu di post: Jul-12-2022