Sceglite u vetru ghjustu prima di tastà u whisky!

Credu chì parechje persone chì amanu beie anu tastatu u gustu diliziosu di u whisky.Quandu beie u whisky, hè assai impurtante di sceglie u biccheri di vinu ghjustu per aiutà à tastà a bellezza di u vinu.Allora sapete cumu sceglie un vetru di whisky?

Whisky

Ci hè trè fatturi principali in a scelta di un vetru di whisky:

1. Rim of the glass:Hè ligata à induve a lingua hè in cuntattu cù u vinu, chì affettarà u sviluppu di l'esperienza di u gustu.

2. Bocca di tazza:divisu in tipu di tazza di adduzione è tipu di tazza aperta.Tipu di tazza di retrazione: hè più faciule per cullà l'aroma di u vinu.Tazza aperta: debilita l'impattu di l'aroma, più faciule per sente i cambiamenti delicati di l'aroma.U brim hè u fattore più impurtante per cunsiderà quandu sceglite un vetru di vinu.

3. A dimensione di a sezione trasversale di u ventre:hè in relazione cù l'area di cuntattu trà u vinu è l'aria, è determina a rata di oxidazione di u vinu.U più lento u ritmu di oxidazione, u più dolce l'odore è l'esperienza di gustu.

 

Ci sò sei tipi principali di bicchieri di whisky:

1.Tazze classiche

U Classic Glass hè ancu unu di i bicchieri di vinu più cunsigliatu oghje.Hè ancu chjamatu "Tumbler Glass" per via di a so somiglianza cù u tumbler.Ci sò parechji altri nomi per i tazzi classici, cum'è Old Fashioned Glass è Rock Glass.

Tazze classiche01

U biccheri di vinu hè un barile tondu, cortu, u fondu di a tazza hè un arcu circular alzatu, pò fà a rotazione facilmente scuzzulata di a tazza, pò lascià chì u sapori di u whisky hè liberatu cumplettamente.

Tazze classiche02

 

Hè carattarizatu da un fondu grossu.Hè perchè u whisky hè sempre nantu à e rocce.Trè o quattru cubi di ghiacciu sò dangling in ellu, è ùn pudete micca fà senza un certu spessore.U sonu di u ghjacciu chì rimbalzava avanti è avanti contr'à u vetru in u vetru era maravigliu.

 

2. Copita Nasing Glass

I tazzi di tulipani sò slim, prufessiunali, standardizati è durable.U rimu hè trattatu apposta per permette à i bevitori di sente l'aroma senza avè l'irritazione volatile di alta concentrazione d'alcohol.U so vantaghju hè chì l'effettu di a cundensazione di l'aroma hè bonu, pò dimustrà cumplettamente l'aroma fine di u vinu.

Copita Nasing Glass

Adatta per: bevanda pura;Un whisky corsé et riche en alcool.

 

3.Tazza ISO

A tazza ISO, cunnisciuta cum'è a tazza standard internaziunale, hè una tazza di cuncorsu speciale in u cuncorsu di vinu.A tazza ISO hà regule strette nantu à a dimensione, cumpresa l'altezza di u pede di a tazza 155mm, u diametru di a parte più larga di u corpu di a tazza 65mm, u diametru di a bocca 46mm, pour u vinu in a parti più larga di u ventre. di u corpu di a tazza, solu circa 50 ml.

tazza ISO

A tazza ISO hà un bonu effettu di cullizzioni d'aroma, ùn mette in risaltu alcuna caratteristiche di u vinu, l'apparenza originale di u vinu bè.

Adatta per: Whisky prufessiunali à degustazione cieca.

 

4. Neat Glass

A tazza pura hè furmata cum'è un sputatu antitradiziunale, cù una basa plana, un ventre arrotondatu è una apertura grande è esagerata à u rim, chì pò riduce l'estimulazione alcohòlica di u whisky è libera un aroma forte è dolce in a tazza.Hè soprattuttu adattatu per u whisky raru o invechjatu.

Inoltre, a tazza pura pò ancu esse usata per beie brandy, rum, tequila è altri spiriti, hè una tazza versatile.

Neat Glass

Adatto per: whisky raro o invecchiato, whisky bourbon.

 

5. Highball glass o Collins glass

I vetri Highball o Corinti sò tramindui dritti cilindrichi in l'apparenza, ma ci hè una ligera differenza di capacità.I bicchieri Highball cuntenenu da 8 à 10 once (1 ounce hè circa 28,35 millilitri), i vetri Corinti sò generalmente 12 once.

Vetru Collins

 

6. Glencairn Glass

Glencairn Scented Glass hè un favuritu di parechji amatori di scotch whisky.U ventre ligeramente largu di u vetru pò cuntene abbastanza whisky, condensate l'aroma in u ventre, è liberate da a bocca di u vetru.Hè adattatu per tutti i tipi di whisky o spiriti.

Glencairn Glass

Adatta per: Whisky profumatu è Scotch.

 

Tanta cunniscenza di tazzi, spergu chì pudete sceglie i bicchieri di vinu ghjustu in a prossima degustazione di vinu, per apprezzà megliu l'aroma di u whisky.

 


Tempu di Postu: Feb-08-2023