Pudete sceglie solu un paralume di plastica?Innò!Paralume di vetru sarà una bona scelta per voi !!!

U paralume si riferisce à l'ombra chì si mette nantu à a periferia di a fiamma di a lampada o nantu à a lampadina per fucalizza a luce o impedisce u ventu è a pioggia.Attualmente, ci sò parechji tippi di paralumi nantu à u mercatu, cumpresi paralume per PC, paralume LED, paralume acrilico, paralume in ceramica, paralume in vetro, paralume in plastica, ecc.Tuttavia, in u mo parè, i paralumi di vetru sò megliu cà altri paralumi.Perchè?

Prima di tuttu, a trasmittanza di luce di u paralume di vetru hè assai bona.Perchè hè fattu di vetru, hè naturali chì a trasmittanza di luce di u vetru stessu hè aduprata nantu à u paralume è ùn affetta micca a prughjezzione di luce.

Siconda, a lampadina serà assai calda dopu un longu tempu di usu, ma u vetru hè diversu da l'altri materiali, è hè resistente à u calore.Dunque, u paralume di vetru ùn serà micca caldu, chì pò evità a pussibilità di brusgià quandu l'avemu toccu accidentalmente.

Terzu, u vetru hè assai decorativu.Ci sò parechji tippi di vetru, cum'è vetru frosted, vetru Changhong, vetru biancu, etc. u lampshade fattu di vetru pò scuntrà a vostra persunità.

Quartu, se u paralume di plastica hè utilizatu, turnerà giallu dopu un bellu pezzu, ma u vetru hè improbabile di avè sta situazione, perchè ùn avarà micca a vostra luce.

In sintesi, i vantaghji di u paralume di vetru sò una bona trasmittanza di luce, senza gasu à alta temperatura, senza ingiallimentu, resistenza à l'intemperie, alta trasmittanza di luce, è altri prucessi di colorazione cum'è revestimentu internu è esternu, frosting, vacuum coating, glassing aluminium plating. , a spruzzatura elettrostatica è a spruzzatura di culore ponu esse scelte.Adatta per a decorazione interna è l'illuminazione.Attualmente, tutte e lampade per interni LED high-end anu aduttatu paralumi di vetru.

Ùn ci hè micca difettu in u paralume di vetru?No, cum'è tutti i prudutti di vetru, hè faciule da rompe.Dunque, se pensa à utilizà sfumature di vetru per lampadine in casa, duvete piglià precautions di salvezza.


Tempu di Postu: Aug-26-2022