Soffiatrice è vetru soffiatu artificiale è chì hè a diferenza?

1: A diffarenza trà l'apparenza

Scuntrà u miccanisimu di basi di i prudutti: u mercatu hè cumplitamenti Ming i prudutti materiali, mudellu unicu, stile hè menu, u pruduttu hè pisanti, u flussu di produttu lineari hè più poviru, junction transizione à u fondu di a tazza hè abbastanza è stiff, ma a coherenza di a specificazione di a taglia di u produttu hè megliu, senza bolle d'aria è ondulazione d'acqua, robustezza povera.

Artificial blowing products: Ming with all kinds of adornments materials products, can change model, rich colors and styles, u prodottu hè ligeru, bonu flussu di produttu lineare, sensazione estetica di punta, cuncepimentu di u produttu per seguità u cunsumu di u mercatu di moda, pò dà à i cunsumatori più scelta, pò limitu massimu suddisfà u cunsumu persunalizata sustene chì ci sò bolle d'aria è ripple d'acqua è bona robustezza.Handmade, ci sarà striscia ligera è uni pochi di bolle è i sfumature di punti neri è bianchi è di dicurazione, ci sò bolle d'aria è striscia hè unu di l'impurtante distinzione trà l'artificiale è miccanisimu di tecnulugia di vetru.

2

2: U prucessu di pruduzzioni

Meccanismu prudutti: linea di pruduzzioni di machini, a pruduzzione hè più altu, di solitu una linea di pruduzzioni mediu, a pruduzzioni pò ghjunghje sin'à decine di millaie o ancu decine di, ma senza livelli di cumpetenza artificiale.

I prudutti di soffiu artificiali: ogni pruduttu di ogni prucessu di produzzione hè cumpletu da l'artificiale, u rendimentu hè bassu, a pruduzzioni di ogni ghjornu di ogni turnu di produzzione hè di solitu centinaia di, ma ogni pruduttu cuntene e cumpetenze uniche di l'artighjanu è finamente crafted.

3

3: Valore a diffarenza

Meccanismu prudutti: u valore hè più bassu, più suddisfà a funzione di usu di u cunsumadore, a mancanza di apprezzamentu.

Artificial blowing products: high value, in più di e funzioni basiche, in u prucessu di usu, aghjunghjenu assai orgogliu, interessu di vita elegante è speciale.


Tempu di pubblicazione: 15-sep-2022