Cumu fà u vetru

How to fari vetru, è ciò chì sò i prucessi manifattura è prucessi di vetru Cn editore introduci i seguenti metudi.

1. Batching: secondu a lista di materiale cuncepitu, pesa diverse materie prime è mischjà uniformemente in un mixer.I principali materie prime di vetru sò: sabbia di quartz, calcariu, feldspar, soda, acidu boricu, etc.

2. Melting, a materia prima preparatu sò riscaldati à alta temperatura per furmà un vetru liquidu senza bolle uniforme.Questu hè un prucessu di reazzione fisica è chimica assai cumplessu.A fusione di vetru hè realizatu in u fornu.Ci sò principarmenti dui tipi di Furnaces: unu hè crucible kiln, in u quali u frit hè messu in u crucible è riscalda fora di u crucible.Solu un crucible pò esse piazzatu in un picculu crucible kiln, è finu à 20 crucibles ponu esse posti in un grande crucible kiln.Crucible kiln hè a pruduzzione gap, è avà solu u vetru otticu è u vetru di culore sò pruduciuti in u fornu di crucible.L'altru hè u fornu di cisterna, in u quale u frit hè funnutu in a piscina di u furnace è riscaldatu da u focu apertu nantu à a parti suprana di u nivellu di liquidu di vetru.A temperatura di fusione di u vetru hè soprattuttu 1300 ~ 1600 ゜ C. A maiò parte di elli sò riscaldati da a fiamma, è uni pochi sò riscaldati da u currenti elettricu, chì hè chjamatu furnace di fusione elettrica.Avà, i forni di cisterna sò pruduciuti continuamente.I forni di cisterna chjuchi ponu esse parechji metri, è i grandi ponu esse più grande di più di 400 metri.

Cumu fà u vetru

3. A furmazione hè a trasfurmazioni di vetru fusu in prudutti solidi cù forme fissi.A furmazione pò esse realizatu solu in un certu intervallu di temperatura, chì hè un prucessu di rinfrescamentu.U vetru prima cambia da u liquidu viscosu à u statu plasticu, è dopu in un statu solidu fragile.I metudi di furmazione ponu esse divisi in forma manuale è forma meccanica.

Cumu fà u vetru 2

A. Formazione artificiale.Ci sò ancu (1) soffiu, utilizendu una pipa di colpu di nichel-cromu, coglie una bola di vetru è soffia mentre gira in u moldu.Hè principarmenti utilizatu per furmà bolle di vetru, buttigli, boli (per l'occhiali), etc. (2) Disegnu: dopu avè soffiatu in bolle, un altru travagliadore l'attacca cù a piastra superiore.E duie persone soffianu mentre tiranu, chì sò principalmente utilizati per fà tubi di vetru o verghe.(3) Press, pigliate un pezzu di vetru, tagliate cù forbici per fà cascà in u moldu cuncavu, è poi pressu cù un punch.Hè principarmenti utilizatu per furmà tazzi, piatti, etc. (4) Formazione libera, coglie materiali è direttamente fà artighjanali cù pinze, forbici, pinzette è altri arnesi.

A. Formazione artificiale.Ci sò ancu

B. Formazione meccanica.A causa di l'alta intensità di u travagliu, a temperatura alta è e cundizioni poveri di furmà artificiale, a maiò parte di elli sò stati rimpiazzati da a furmazione meccanica eccettu a furmazione libera.In più di pressu, soffiu è disegnu, a furmazione meccanica hà ancu (1) u metudu di calandra, chì hè aduprata per pruduce vetru pianu grossu, vetru incisu, vetru filu, ecc.

Formazione meccanica

C. (3) U metudu di casting centrifugal hè adupratu per fabricà tubi di vetru di grande diamitru, utensili è vasi di reazzione di grande capacità.Questu hè per inject the glass melt in u moldu rotativu à alta velocità.A causa di a forza centrifuga, u vetru s'appoghja à u muru di u moldu, è a rotazione cuntinueghja finu à chì u vetru s'endurisce.(4) U metudu di sinterizzazione hè utilizatu per pruduce vetru spuma.Hè per aghjunghje l'agente di schiuma à u polu di vetru è u calore in un moldu di metallo coperto.Parechje bolle chjuse sò furmati in u prucessu di riscaldamentu di u vetru, chì hè un bonu materiale d'insulazione di calore è di sonu.Inoltre, a furmazione di vetru pianu include u metudu di disegnu verticale, u metudu di disegnu pianu è u metudu di float.U metudu di float hè un metudu chì permette à u vetru liquidu di flutterà nantu à a superficia di u metallu fusu (TIN) per furmà u vetru pianu.I so vantaghji principali sò alta qualità di vetru (piatta è luminosa), vitezza di disegnu veloce è grande produzzione.

4. Dopu à l'anneling, u vetru sottumessu intensi cambiamenti di temperatura è cambiamenti di forma durante a furmazione, chì abbanduneghja u stress termale in u vetru.Stu stress termale riducerà a forza è a stabilità termale di i prudutti di vetru.S'ellu hè rinfriscatu direttamente, hè prubabile di rupture da ellu stessu durante u rinfrescante o più tardi u almacenamentu, u trasportu è l'usu (cunnisciutu cumunamenti cum'è l'esplosione fridda di vetru).Per eliminà l'esplosione di u friddu, i prudutti di vetru deve esse annealed dopu a furmazione.L'anneling hè di mantene u calore in un certu intervallu di temperatura o rallentà per un periudu di tempu per eliminà o riduce u stress termicu in u vetru à u valore permessu.

Inoltre, certi prudutti di vetru ponu esse induriti per aumentà a so forza.Includendu: indurimentu fisicu (quenching), utilizatu per vetri più grossi, vetri di tavulinu, parabrisi di vittura, etc.E stiffening chimicu (scambiu ionica), usatu pi vetru cover watch, vetru aviation, etc. U principiu di stiffening hè di pruducia stress compressive nantu à a superficia strata di vetru à cresce a so forza.


Tempu di post: Jul-12-2022